Abans de començar i que no et pugues aclarir, et preguem que dediques uns segons a saber com fer-ho.
En primer lloc, llig atentament el PLA DE CONTINGÈNCIA. Este document està format per un apartat general i un específic per a cada activitat parroquial. Has de llegir la part general i la part especifica on vas a matricular el teu fill/a. A continuació prepara els documents que trobaràs al final d'esta mateixa pàgina.

IMPORTANT: Els documents és poden emplenar directament, però cal baixar-los i obrir-los amb l'Adobe Reader. No ho feu a través de Internet. A més a més estan preparats per poder-los firmar digitalment (CAL TENIR LA FIRMA DIGITAL).
Què fem si no tenim la firma digital? Feu els mateixos passos, prepareu tota la documentació OMPLINT-LA a l'ordinador i porteu-la IMPRESA I FIRMADA en horari d'oficina parroquial (dimarts 18-20.30 h i dijous 18-19.30 h). En este cas, no haureu de demanar CITA PRÈVIA, només portar la documentació en un sobre.

Documents que has d'aportar:
- Fitxa d'inscripció, fitxa mèdica, autorització drets d'imatge i protecció de dades, autorització COVID, DNI i SIP (guarda aquest document en PDF). Al vídeo de més avall pots vore com ho fem!

Una vegada tingues tota la documentació, anem a pagar la matrícula del curs. El preu de la matrícula són 35€, i t'oferim la possibilitat de poder fer-la efectiva de diverses maneres:
        1. Transferència bancària al compte ES88 3117 0003 8311 4440 2227.
                Concepte: MATRÍCULA COMUNIÓ/POSTCOMUNIÓ/CONFIRMACIÓ + nom i cognoms del/la participant.
                Beneficiari: Parròquia Maria Auxiliadora.
                Import: 35 €.
IMPORTANT: Recorda en aquest moment guardar el justificant per adjuntar-lo en l'apartat de documentació.

2. Personalment amb un sobre tancat amb el nom del participant. En horari d'oficina parroquial.
            Per deixar el sobre, no cal demanar CITA PRÈVIA.

RECORDA GUARDAR TOTS ELS DOCUMENTS UNA VEGADA EMPLENATS AMB ESTA NOMENCLATURA:
    - COGNOM1_COGNOM2_NOM_FULL_MATRÍCULA
    - COGNOM1_COGNOM2_NOM_FITXA_MÈDICA
    - COGNOM1_COGNOM2_NOM_PAGAMENT
    - COGNOM1_COGNOM2_NOM_DNI_SIP
    - COGNOM1_COGNOM2_NOM_DRETS_IMATGE
    - COGNOM1_COGNOM2_NOM_AUT_COVID

En el següent vídeo s'explica pas a pas el procediment:

Recorda que si no disposes de signatura digital, hauràs de portar tots els documents JA PLENS I SIGNATS en un sobre tancat a l'oficina. Si no disposes d'ordinador per poder descarregar-te els documents podràs anar a omplir-los a l'oficina sempre demanant cita prèvia al telèfon 962480328 o al correu inscripcions@parroquia-maux.org. Per motius de seguretat, no podrem atendre ningú si no ha demanat cita prèvia. Si vens només a entregar el sobre amb els documents no cal demanar la cita.

SELECCIONA ON VAS A MATRICULAR EL TEU FILL/A PER ACCEDIR A L'ENQUESTA.
Recorda omplir una enquesta i documentació per cada participant!

12 d’oct. 2020, 14:21
12 d’oct. 2020, 14:22