El col·legi

Grup d'Animació Musical

El Grup d’Animació Musical de la Parròquia Maria Auxiliadora té una llarga història… de la qual, segurament, no podrà contar-vos-ho tot qui escriu aquestes línies, que recorda tocar la guitarra en missa onze de diumenge ja fa 20 anys

.

En primer lloc, el motiu de ser que fonamenta aquest grup és l’acompanyament musical en l’oració, perquè en cantar, tocar o escoltar... el que realment tenim al darrere és l’oració, la pregària al Pare des del cant i l’acompanyament.

Qui som?

El Grup d’Animació Musical de la Parròquia està format per persones de l’entorn parroquial, els quals, voluntàriament, participen dels diferents actes que envolten la vida parroquial. Amb major assiduïtat podem referir-nos a les celebracions de l’Eucaristia del dissabtes per la vesprada, però també participen en la missa del Gall, la nit de Glòria, celebracions de confirmació, primeres comunions, Setmana Santa, Diumenge de Rams, el dia de la família, el festival vocacional, oracions diverses (la llum de Betlem, oració Pentecosta, participació en missa guitarretes, etc). Totes estes persones tenen noms: Gemma, la responsable actual del grup. Guillem, Maria Braco, Salut i Roser Bermúdez, Nuria Ferragud, Jordi, Carlos, Vicent, Bernat, Carmina, David, Roberto, Teresa i Maria Ortega, Maria Girbés, Amparo, Maties, i altres persones que col·laboren puntualment... i sense oblidar la unió de veus que fan possible la pregària comunitària cantada, i que són gràcies a vosaltres!!

Però no podem deixar noms com el d’Eufemio, que al llarg de molts anys va ser l’encarregat de conduir el grup, i gràcies a ell molts dels qui toquen la guitarra actualment van aprendre a fer sonar els seus primer acords...

Moltes gràcies Eufemio

...la teua llavor continua i seguirem ensenyant i aprenent junts a la llum de Crist.

I no ens cansem de penjar fotos del festival vocacional, organitzat pel seminari Major de Montcada i que es celebra anualment al mes d’Abril, en el qual hem guanyat ja quatre premis: un segon en la categoria “corda i vent”, i dos tercers i un primer en “instrumentació lliure”.

Entre tots fem possible el Grup d'Animació Musical de la nostra parròquia!!!

En la pàgina "Descàrrega cançons" hi podeu trobar lletres i arxius en mp3. Esperem que les gaudiu!!

(Licencia Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia 3.0 España de Creative Commons)

La qual protegeix les obres contra l’ús comercial, permetent l’ús no comercial del material musical i escrit sempre que es faça referència a l’autor i es comparteixca baix la mateixa llicència o menys restrictiva )