La catequesi de confirmació que ofereix la parròquia Maria Auxiliadora no és només una preparació al sagrament de la confirmació, ja que la vivència cristiana no és pot compartimentar i separar, ha de ser vista amb la linealitat vital del camí compartit. És impartida per monitors de la parròquia amb experiència, i que anteriorment han rebut aquest sagrament.

El procés de la confirmació es divideix en tres anys que solen coincidir amb les edats compreses entre els 14 (3r d'ESO) i els 17 anys (1r de batxillerat). Al llarg de cada any es fa entrega d'un símbol als confirmants: el primer any, a banda de la presentació a la comunitat, se'ls fa entrega del símbol de la Creu. El segon any se'ls entrega la Paraula (Evangelis). El darrer any, reben el Credo, i acaben amb la celebració del sagrament de la confirmació.

Cada grup de confirmació tindrà un nom: aigua, sal o llum, i aquest serà el seu nom de grup durant els tres anys del procés.

La catequesi de confirmació té lloc cada dissabte a la parròquia Maria Auxiliadora, i l'horari és el següent:
- De 16:00 a 16:30 acollida al pati (entrada per l'església).
- De 16:30 a 18:00 activitats i jocs.
- De 18:00 a 19:00 missa.
- Opcional: de 19:00 a 20:00 temps lliure al pati per jugar o xarrar i BERENAR SOLIDARI.

A més de cada dissabte, els monitors proposem altres activitats, entre les quals destaquem les convivències de Nadal i Pasqua, que són una oportunitat per compartir tres dies junts i seguir aprenent sobre Jesús, i el campament d'estiu.

No t'ho penses més i vine!!!!!
INFORMACIÓ GRUP SAL
Grup Llum
INFORMACIÓ GRUP LLUM
Grup Aigua
         INFORMACIÓ GRUP AIGUA

Convivència Nadal

26 de nov. 2018, 5:24 publicada per Coordinació Confirmació   [ actualitzat el 26 de nov. 2018, 8:40 per Xarxes Socials ]

Ací teniu el tríptic amb tota la informació de la convivència de Nadal de Confirmació d'enguany. Recordeu que els dies per apuntar-se seran dimarts 27 i dijous 29 de novembre, i dimarts 4 de desembre en horari d'oficina.

Nit de guitarretes Confirmació

26 de nov. 2018, 4:43 publicada per Coordinació Confirmació   [ actualitzat el 26 de nov. 2018, 8:40 per Xarxes Socials ]

El proper dissabte dia 1 de desembre ens quedarem a dormir a MAUX!!! A les 20.30h rebrem als joves per la porta de l'església per tal d'organitzar el lloc on dormirem. En acabar soparem i farem una activitat amb ells. Ens quedarem a dormir i ens alçarem ben prompte per tal d'anar a missa de guitarretes. En acabar anirem al patronat a la tradicional xocolatada, i tornarem a MAUX a recollir les coses. Cap a les 8.30h tornaran a casa.
Cal dur sopar, sac de dormir, estoreta, pijama, coixinet (qui vulga) i bossa d'agençament.

Oració Taizé i sopar cap d'any litúrgic

18 de nov. 2018, 10:39 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 18 de nov. 2018, 10:39 ]

El proper divendres 23 de novembre a les 20:30 tindrem una oració de Taizé al Monestir de Fons Salutis amb els joves de Confirmació per tal de celebrar l'inici del nou any litúrgic. L'entrada serà per la porta de l'església, situada en la Ronda del Calvari. I per acabar la nit, els joves juntament amb els seus monitors soparan junts. Cal dur l'entrepà i 1€.

Reunió pares Confirmació

16 de nov. 2018, 3:12 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 16 de nov. 2018, 3:13 ]

Recordeu que hui divendres 16 de novembre tindrem la reunió de pares de la catequesi de Confirmació. Serà a les 20:00 al salonet parroquial.

Inici curs 2018-2019

28 d’oct. 2018, 4:52 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 28 d’oct. 2018, 4:52 ]

Ahir dissabte 27 d'octubre per fi poguérem començar el nou curs de Confirmació!!!! Quines ganes teníem. Els monitors estem molt contents d'estar un any més amb vosaltres per tal de passar-ho d'allò més i seguir aprenent i formant-nos com a cristians. Podeu veure les fotos d'ahir en el següent enllaç:

Inici curs Confirmació

9 d’oct. 2018, 11:49 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 9 d’oct. 2018, 11:49 ]

JA ESTEM ACÍ DE NOU👏!!!! I venim amb les piles ben carregades per començar aquest nou curs!! Però necessitarem de LA TEUA ENERGIA perquè seguisquen sempre plenes!! Estàs preparat??? Pots apuntar-te dimarts de 18:00 a 21:00 i dijous de 18:00 a 19:30 a les oficines parroquials.T'esperem el proper dissabte 20 d'octubre a MAUX. Que no t'ho conten!!!

Convivència Pasqua Confirmació - Torreta del Marqués (Benigànim)

24 de març 2018, 13:57 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 24 de març 2018, 13:58 ]

Com tots els anys en temps de Quaresma els monitors organitzem una convivència d'un cap de setmana amb els joves de Confirmació. Enguany anirem a la Torreta del Marqués, a Benigànim, però serà ja en temps de Pasqua, els dies 20, 21 i 22 d'abril. Podeu descarregar-vos d'ací baix el tríptic amb tota la informació. Animeu-vos a vindre!

Recordatori

20 de febr. 2018, 11:29 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 20 de febr. 2018, 11:29 ]

Recordeu que aquest dissabte 24 de febrer NO tindrem catequesi ni de Postcomunió ni de Confirmació, ja que els monitors estarem de convivència de formació. Ens tornarem a veure dissabte dia 3 de març!!!!!!