MauxJoves‎ > ‎Postcomunió‎ > ‎

Eixida a la Xopera 1r i 2n cicle de Postcomunió

23 de març 2019, 12:15 publicada per Primer Postcomunió   [ actualitzat el 23 de març 2019, 12:15 ]

Estant en Quaresma i donant la benvinguda al bon temps, els monitors de primer i segon cicle de Postcomunió hem pensat en fer una eixida a la Xopera el proper dissabte 30 de març. La idea és passar un dissabte diferent, jugant i divertint-nos rodejats de natura.

Ens veurem a les 11:30 del matí PER LA PORTA BLANCA DEL PATI, i a hora de missa (18:00) ja estarem a MAUX.

CAL DUR: motxilla amb el dinar, aigua i gorra.

Si algun xiquet/a té activitats pel matí, es podrà incorporar en qualsevol moment a la sessió. Per a qualsevol dubte o avís, envieu un correu a postcomunio-1@parroquia-maux.org o postcomunio-2@parroquia-maux.org. Hem enviat una enquesta per correu per tal de tindre una idea de quants xiquets participaran en l’eixida, per això vos preguem que la contesteu encara que els vostres fills/es no vagen a vindre (marcant en aquest cas l’opció “No”). Moltes gràcies!

Podeu descarregar les respectives autoritzacions d'ací baix.

Primer Postcomunió,
23 de març 2019, 12:15