MauxJoves‎ > ‎Postcomunió‎ > ‎

Primer cicle

El grup de primer cicle de Postcomunió està format per xiquets i xiquetes de 8 i 9 anys (3r i 4t de primària) i pels seus monitors

La temàtica escollida per a enguany és la dels extraterrestres. Per tal de treballar el tema de "La comunitat" els monitors serem uns extraterrestres, cadascun d'un planeta, que han quedat atrapats a la Terra després de què la seua nau s'estavellara. Ara, amb l'ajuda dels xiquets i xiquetes del cicle, hauran de reconstruir la nau per de poder tornar als seus planetes d'origen.

Fotos curs 2018-2019

2 de juny 2019, 6:02 publicada per Primer Postcomunió   [ actualitzat el 2 de juny 2019, 6:02 ]

Ha acabat aquest curs, i per això ja podeu accedir a l'àlbum complet de fotos de totes les sessions de primer cicle de Postcomunió d'enguany. Només heu de fer clic ací.

Acomiadem als extraterrestres

19 de maig 2019, 9:55 publicada per Primer Postcomunió   [ actualitzat el 19 de maig 2019, 10:02 ]

Després d'ensenyar-los a pilotar la nova nau, els nostres amics extraterrestres per fi poden tornar a casa!!!!! Ens hem acomiadat d'ells i ens han donat les gràcies per tota l'ajuda que els hem donat durant aquest curs. Després hem pogut veure en directe l'enlairament de la nau gràcies a les càmeres de Fons Salutis. Ací vos deixem el vídeo:

Nit a MAUX curs 2018-2019

9 de maig 2019, 4:27 publicada per Primer Postcomunió   [ actualitzat el 9 de maig 2019, 4:27 ]

S’apropa ja final de curs, i abans d’acabar ens agradaria fer una activitat amb els xiquets i xiquetes de primer cicle de Postcomunió. L’activitat, que ja portem fent aquests últims anys, consisteix en quedar-nos a sopar a Maria Auxiliadora per a després veure una pel·lícula tots junts i dormir al salonet. Serà el proper dissabte dia 25 de maig a les 21:00 (entrant per l’església), i podreu recollir els vostres fills i filles a les 9:00 del matí. Han de dur sopar, 1€, sac, estoreta i qui vulga pot dur coixinet. Si teniu qualsevol dubte podeu enviar un correu a postcomunió-1@parroquia-maux.org. Vos hem enviat una enquesta per correu que vos demanem que contesteu el més prompte possible, tant si el vostre fill/a vindrà com si no (marcant l’opció “No” en aquest cas), per tal de saber quants serem i organitzar-nos millor. Tanmateix, aquells que vagen a vindre han de dur l’autorització signada el mateix dissabte a Postcomunió o bé per la nit.

Podeu descarregar l'autorització d'ací baix.

Esperem que vos animeu!!!

Construïm la nova nau

9 de maig 2019, 4:23 publicada per Primer Postcomunió   [ actualitzat el 9 de maig 2019, 4:23 ]

Després d'un dur treball de recerca de peces, disseny de plànols i més, per fi hem pogut construir la nova nau dels extraterrestres. I a més els hem ajudat a decorar-la. Ara per fi podran tornar als seus planetes i assistir al congrés intergal·làctic al qual es dirigien.

Planificació 3r trimestre

3 de maig 2019, 0:49 publicada per Primer Postcomunió   [ actualitzat el 3 de maig 2019, 0:50 ]

Ens acostem ja al final d'aquest curs. Però encara ens queden diverses activitats en aquest 3r trimestre! Podeu descarregar-vos la planificació d'ací baix.

Eixida a la Xopera

23 de març 2019, 12:03 publicada per Primer Postcomunió   [ actualitzat el 23 de març 2019, 12:03 ]

Estant en Quaresma i donant la benvinguda al bon temps,  els monitors de primer cicle de Postcomunió hem pensat en fer una eixida a la Xopera el proper dissabte 30 de març. La idea és passar un dissabte diferent, jugant i divertint-nos rodejats de natura.

Ens veurem a les 11:30 del matí PER LA PORTA BLANCA DEL PATI, i a hora de missa (18:00) ja estarem a MAUX.

CAL DUR: motxilla amb el dinar, aigua i gorra.

Si algun xiquet/a té activitats pel matí, es podrà incorporar en qualsevol moment a la sessió. Per a qualsevol dubte o avís, envieu un correu a postcomunio-1@parroquia-maux.org. Hem enviat una enquesta per correu per tal de tindre una idea de quants xiquets participaran en l’eixida, per això vos preguem que la contesteu encara que els vostres fills/es no vagen a vindre (marcant en aquest cas l’opció “No”). Moltes gràcies!

Podeu descarregar l'autorització d'ací baix, i podreu entregar-la el mateix dissabte de l'eixida.

Sopar 1r Postcomunió

12 de febr. 2019, 2:53 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 12 de febr. 2019, 2:53 ]

Estimats pares i mares:

El proper dissabte 16 de febrer farem un sopar a la parròquia amb tots els xiquets i xiquetes de 1r cicle de Postcomunió. Si el vostre fill/a participarà, ha de dur l’autorització signada el proper dissabte a les 16:00 o al sopar directament. Si teniu qualsevol dubte podeu enviar un correu a postcomunió-1@parroquia-maux.org. Animeu els vostres fills/es a participar!

El sopar començarà a les 21:00 i acabarà a les 23:30. Cal dur l’entrepà i 1€.

Podeu descarregar l'autorització d'ací baix.

Planificació 2n trimestre

19 de gen. 2019, 12:28 publicada per Primer Postcomunió   [ actualitzat el 19 de gen. 2019, 12:29 ]

Comencem el segon trimestre, un trimestre ple d'activitats i eixides. Podeu descarregar-vos la planificació d'ací baix.

Construïm una maqueta de la nau

23 de des. 2018, 2:58 publicada per Primer Postcomunió   [ actualitzat el 23 de des. 2018, 2:58 ]

Ara que ja tenim els plànols, passem a construir una maqueta de la nau. Cadascú la farà a la seua manera, posant-li imaginació i creativitat, i després ho posarem en comú i traurem les virtuts de cada maqueta per construir la definitiva.

Reconstruïm els plànols de la nau!!!

26 de nov. 2018, 9:47 publicada per Primer Postcomunió   [ actualitzat el 26 de nov. 2018, 9:47 ]

Ara que ja ens entenem, ens posem mans a l'obra per ajudar els nostres amics! Comencem per reconstruir els plànols de la seua nau estavellada. Ens arriba un comunicat que diu que possiblement les peces del plànol s'hagen escampat per Fons Salutis, així que allí anàrem a buscar-les. Finalment vam aconseguir reconstruir-lo, un pas més per ajudar els nostres amics.