MauxJoves‎ > ‎Postcomunió‎ > ‎

Tercer cicle

El grup de tercer cicle de Postcomunió està format per xiquets i xiquetes de 12 i 13 anys (1r i 2n d'ESO) i pels seus monitors.

Aquest any viatjarem arreu del món per tal de conèixer diferents problemes que existeixen actualment i intentar veure de quina manera podem aportar de la nostra part per tal de solucionar-los. Tindrem una guia de viatge que ens servirà per anar anotant tot allò que anem aprenent. A més, els viatges també ens serviran per conéixer-nos més a nosaltres mateixos, i aprendre més sobre la nostra Fe. Per això, cada xiquet i xiqueta del cicle tindrà un passaport/quadern on anirà anotant allò més important amb què es queda de cada sessió.

Autorització eixida a la Xopera i al Làser Space

10 de març 2020, 5:55 publicada per Tercer Postcomunió   [ actualitzat el 10 de març 2020, 5:59 ]

Estimades famílies,

Estant en Quaresma i donant la benvinguda al bon temps, els monitors de tercer cicle de Postcomunió hem pensat en fer una eixida a la Xopera el proper dissabte 21 de març. La idea és passar un dissabte diferent, jugant i divertint-nos rodejats de natura.

Ens veurem a les 11:30 del matí PER LA PORTA BLANCA DEL PATI (C/ Gómez Ferrer), i a hora de missa (18:00) ja estarem a MAUX.

CAL DUR: roba còmoda, motxilla amb el dinar, aigua i gorra.

Si algun xiquet/a té activitats pel matí, es podrà incorporar en qualsevol moment a la sessió.

Hem enviat una enquesta per correu per tal de tindre una idea de quants xiquets i xiquetes participaran en l’eixida, per això vos preguem que la contesteu encara que els vostres fills/es no vagen a vindre (marcant en aquest cas l’opció “No”).

D'altra banda, el proper dissabte 4 d’abril, el farem una eixida al “Làser Space” d’Alzira. És per això que necessitem la vostra col·laboració per dur i tornar als xiquets i xiquetes. L’eixida serà a les 15:15 des de la Plaça de la Ribera, i per a tornar ens veurem a les 17:30 davant del “Làser Space”. El preu de l’eixida serà de 6’5€, que s’haurà de pagar abans d’eixir.

Per apuntar els vostres fills/es haureu de contestar el formulari que hem enviat per correu (el mateix que el de l'eixida a la Xopera), indicant si participaran o no de l’activitat, i també si teniu disponibilitat per agafar cotxe i ajudar a dur-nos.

Per a qualsevol dubte o avís, envieu un correu a postcomunio-3@parroquia-maux.org

Podeu descarregar les autoritzacions de les dues eixides d'ací baix.

Autorització general curs 2019-2020

18 de febr. 2020, 13:26 publicada per Tercer Postcomunió   [ actualitzat el 18 de febr. 2020, 13:54 ]

Durant aquest curs és molt probable que realitzem algunes sessions puntuals de Postcomunió pel poble, fora de les instal·lacions de la parròquia. Per tal de no haver de fer cada dissabte que pensem eixir fora una nota informativa, enguany hem elaborat aquesta autorització general amb validesa per a tots els dissabtes que hi haja sessió del curs, de 16:00 a 18:00, amb la finalitat que pugueu autoritzar aquestes eixides amb una sola autorització. Per a eixides més llargues, com ara de tot el dia, o d’eixir del poble, sí que enviarem una autorització concreta per a eixa activitat.

Autorització sessió 8 de febrer de 2020

2 de febr. 2020, 6:38 publicada per Tercer Postcomunió   [ actualitzat el 18 de febr. 2020, 13:53 ]

En la sessió del proper dissabte dia 8 de febrer, tenim pensat realitzar les activitats pel poble, per tal d’eixir un poc de la zona de joc habitual. Per això, vos fem arribar aquesta autorització, per tal que doneu el vostre consentiment perquè el vostre fill/a puga assistir a la sessió pel poble. L’hora de trobada i el lloc seran els de sempre, a les 16:00 a MAUX, i d’allí ja eixirem a fer l’activitat. A les 18:00 estarem de tornada per a la missa.
Si teniu qualsevol dubte, podeu enviar un correu a postcomunio-3@parroquia-maux.org.

Podeu descarregar l'autorització d'ací baix.

Planificació 2n trimestre curs 2019-2020

2 de febr. 2020, 6:28 publicada per Tercer Postcomunió   [ actualitzat el 3 de febr. 2020, 3:11 ]

Podeu descarregar d'ací baix la planificació de 3r cicle de Postcomunió d'aquest segon trimestre.

Planificació 1r trimestre curs 2019-2020

10 de nov. 2019, 12:20 publicada per Tercer Postcomunió   [ actualitzat el 10 de nov. 2019, 12:20 ]

Podeu descarregar d'ací baix la planificació de 3r cicle de Postcomunió d'aquest primer trimestre.

DINAR 3r CICLE

29 de nov. 2018, 2:14 publicada per Tercer Postcomunió   [ actualitzat el 29 de nov. 2018, 3:37 per Xarxes Socials ]

Estimades famílies, el proper dissabte dia 1 de desembre els monitors i xiquets de 3r cicle farem un dinar al col·legi per a despedir-nos d'aquest 1r trimestre tots junts.
Per això vos demanem que contesteu aquest formulari (s'adjunta l'enllaç a continuació) per a tindre una previsió de quantes persones serem i per saber si algun xiquet o xiqueta té alguna intolerància i poder fer la compra.

- DINAR: Macarrons amb tomaca, magre i ceba (formatge optatiu)
HORA: 13:00 al col·le (entrada per l'església)
- PREU: 2€ per xiquet/a
- ROBA: Recomanem vindre amb roba esportiva per a la sessió que farem després.

Per a apuntar-se:

Planificació 1r trimestre

6 de nov. 2018, 5:00 publicada per Tercer Postcomunió   [ actualitzat el 8 de nov. 2018, 5:33 per Xarxes Socials ]

Benvolgudes famílies,

Comencem un nou curs de Postcomunió. Ací podeu descarregar la planificació de les sessions per al primer trimestre de tercer cicle de Postcomunió on trobareu un xicotet resum del que tractarem cada dissabte i altres activitats d'aquest 1r trimestre.