Reunió pares primer catequesi Comunió

publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el ]

Estimades famílies,

El proper dimecres 23 de gener tindrà lloc la reunió de pares i mares dels xiquets i xiquetes que enguany estan en primer de catequesi de Comunió. Serà a les 20:00 al salonet parroquial.

Renovació bateig 3r comunió

21 de gen. 2019, 3:07 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 21 de gen. 2019, 3:07 ]

Dissabte passat tingué lloc la renovació del sagrament del Baptisme dels xiquets i xiquetes que enguany fan tercer de catequesi de Comunió. Podeu veure les fotos en el següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/4qnwqqtWFzzBQZy97.

Més fotos d'altres activitats a la galeria de la web.

Reunió pares Postcomunió

16 de gen. 2019, 6:14 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 16 de gen. 2019, 7:18 ]

Acabem de començar el 2n trimestre. Un trimestre ple de moltes activitats diferents que ens agradaria explicar-vos, a més a més, de comentar què treballarem a cada cicle. Pensem que el fet que sapigueu què fan els vostres fills els dissabtes amb nosaltres és important, per això us convidem a la reunió de pares.

La reunió serà aquest dissabte 19 de gener, a les 19:00 al salonet de la parròquia (després de la missa).

Vos esperem.

L’equip de monitors – el rector.

*Per a més informació, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu postcomunio@parroquia-maux.org.

Guanyadors sorteig Playmobil de la parròquia

16 de gen. 2019, 6:07 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 16 de gen. 2019, 7:22 ]

Durant tot el Nadal, el betlem de Playmobil de la parròquia de Maria Auxiliadora ha estat obert al públic. Més de 850 persones han passat durant els 8 dies de visites per veure els tres muntatges que hi havia. En primer lloc el betlem amb les escenes pròpies d'un betlem tradicional, una ciutat amb escenes nadalenques per reflexar què fem hui en dia en el Nadal i finalment una sabana africana per recordar a totes les persones que han passat un Nadal ben diferent al nostre.

Aquesta iniciativa, impulsada pels monitors i monitores de la parròquia, tenia com a finalitat recollir fons per restaurar el betlem tradicional que té la parròquia, molt desgastat ja pels anys. Gràcies a la col·laboració de la gent que ha vingut a visitar-lo i d'aquells que han deixat els seus Playmobils, hem aconseguit l'objectiu.

A més, entre tots els visitants, s'ha realitzat un sorteig d'aquestes dues caixes de Playmobil. Les persones guanyadores ja gaudeixen del seu premi!!!!! Enhorabona a Claudia Baldres i Amparo Nàcher!!

Reunió pares tercer catequesi Comunió

15 de gen. 2019, 7:40 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 15 de gen. 2019, 7:40 ]

Estimades famílies,

El proper dimecres 16 de gener tindrà lloc la reunió de pares del 2n trimestre de tercer curs de catequesi de Comunió. Serà a les 20:00, al salonet parroquial (entrada per l'església).

El Betlem de la parròquia

26 de des. 2018, 2:56 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 26 de des. 2018, 3:05 ]

📢 T'AGRADEN ELS PLAYMOBIL?

Doncs no et pots perdre el Betlem 💫 de Playmobil de la Parròquia ⛪ Maria Auxiliadora d'Algemesí📍!!

Es tracta d'un 🐴👩🏻👼🏼🧔🏻🐮 Betlem participatiu on gràcies a la col·laboració 🤝🏼de la gent que ha deixat els seus clicks 🕴🏼, ha estat possible realitzar aquest muntatge. En total 3⃣ diorames diferents 🌠🏞🎆 40 m2 amb més de 2000 figures 😮👏🏼👏🏼!!!! A més, podràs participar en el sorteig de dos lots de Playmobil 🎁🥳

Vine i et contem més 🤲🏼🤲🏼 T'esperem a les visites que hem organitzat aquests nadals🎄🎅🏻

Horaris de visites al cartell (clic per ampliar-lo).

Curset de Director d'Activitats de Temps lliure

18 de des. 2018, 1:27 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 18 de des. 2018, 1:27 ]

Enguany la parròquia Maria Auxiliadora ofereix la possibilitat de realitzar el curs de director d'activitats de temps lliure, conegut com a DAT (antic AJ1). Teniu tota la informació del curset (lloc, preu, dates...) al cartell publicitari i al tríptic que podeu descarregar d'ací baix.

Llum de Betlem

18 de des. 2018, 1:21 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 18 de des. 2018, 1:21 ]

El proper dijous 20 de desembre rebrem la Llum de Betlem. Serà a les 20:30, a la parròquia de Sant Jaume. Vos esperem a tots!!

Fotos convivència Nadal Postcomunió

17 de des. 2018, 13:20 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 17 de des. 2018, 13:20 ]

Ja podeu accedir a l'àlbum de fotos de la convivència de Nadal de Postcomunió, a Mas del capellà (Olocau) els dies 14, 15 i 16 de desembre de 2018, fent clic en el següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/sFRk7xvAHhZHf81F7

Més fotos d'altres activitats a la galeria de la web.

Últim dia inscripcions convivència Nadal

3 de des. 2018, 3:24 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 3 de des. 2018, 3:24 ]

El proper dimarts 4 de desembre serà l'últim dia per poder inscriure's a la convivència de Nadal tant de Postcomunió com de Confirmació. Podreu fer-ho en horari d'oficina, de 18:00 a 21:00. Informació de les convivències: