Notícies‎ > ‎

Inici de la Quaresma 2021

9 de febr. 2021, 12:50 publicada per Xarxes Socials   [ actualitzat el 10 de febr. 2021, 2:27 ]
Benvolguts germans i amics

Carnestoltes ens anuncia que la quaresma està a la porta. El proper dia 17 de febrer, serà DIMECRES DE CENDRA, inicia, per tant, el temps de Quaresma que l’Església ofereix com un període de purificació personal i comunitari a fi d’acostar-nos a les festes Pasquals amb un cor obert i acollidor.

Tant al col·legi com a la parròquia tindrem en compte aquest temps litúrgic que ens ajudarà a reflexionar i meditar sobre el sentit de la vida i la necessitat de viure a la llum de la fe.

La conversió a la qual ens convida el temps quaresmal vol ser per a cadascú la possibilitat d’un despullament personal i comunitari, d’actituds egoistes i de maneres de voler dominar sobre els altres impedint així la fraternitat que tant predica el nostre papa Francesc. En el seu missatge per a la quaresma 2021 “La Quaresma un temps per a renovar la fe, l’esperança i la caritat” el Sant Pare ens invita a què en “Este temps de conversió renovem la nostra fe, assaciem la nostra set amb l’aigua viva de l'esperança (Jesús) i rebem amb el cor obert l'amor de Déu que ens converteix en germans i germanes en Crist. En la nit de Pasqua renovarem les promeses del nostre Baptisme, per a renàixer com a hòmens i dones nous, gràcies a l'obra de l'Esperit Sant”

La missa amb la recepció de la cendra serà el dimecres al temple parroquial,

9h30 comunitat parroquial.
17H15 amb les famílies del col·legi.
19h30 comunitat parroquial.

Vos espere per iniciar com a comunitat cristiana este temps d’esperança i conversió.

Bon temps quaresmal
P. Ramon Peris Pla