Notícies‎ > ‎

Suspensió de tota activitat pastoral i de la celebració de l'Eucaristia amb presència de fidels

15 de març 2020, 7:15 publicada per Rector Maux Algemesí   [ actualitzat el 15 de març 2020, 7:59 per Xarxes Socials ]
A causa de la pandèmia del COVID-19 i seguint les recomanacions de les autoritats civils i sanitàries, així com les indicacions de l'Arquebisbat de València, queden suspeses totes les activitats pastorals parroquials (catequesi, reunions, celebracions...); de la mateixa manera queda suspesa l'Eucaristia pública amb presència de fidels, fins que les autoritats determinen el contrari.

El sacerdot continuarà celebrant cada matí a les 9.30 hores (a portes tancades) el sagrament de l'Eucaristia, posant sota la intercessió de la Mare de Déu a tot el nostre poble, especialment per tots aquells que en aquests moments estan patint especialment aquesta situació. Que ella, Auxili dels Cristians i Font de Salut ens ajude.

La parròquia contínua disponible per a qualsevol consulta, necessitat o tràmit a realitzar. Poden contactar telefònicament al 962420328 i es concretarà el moment d'atenció en el despatx parroquial (facilitant així que l'atenció siga personalitzada i no s'incomplisquen les mesures marcades), o també al correu rector@parroquia-maux.org

Rector Maux Algemesí,
15 de març 2020, 7:15