INSCRIPCIONS CATEQUESI

Abans de començar et preguem que dediques uns segons a saber com fer les inscripcions correctament.

En primer lloc, llig atentament les instruccions o mira el següent vídeo-tutorial per realitzar correctament una inscripció. El vídeo és de fa alguns cursos, per tant poden haver variacions en alguns documents, però la idea és la mateixa. A continuació, contesta el formulari corresponent. Si tries l'opció d'adjuntar els documents al formulari, podràs descarregar-los en cada apartat. Si tries l'opció d'enviar-los per correu, quan envies el formulari veuràs l'enllaç per descarregar-los.

LES INSCRIPCIONS ES REALITZARAN EXCLUSIVAMENT DE FORMA TELEMÀTICA!!

RECORDEU QUE L'HORARI DE 1r i 2n DE COMUNIÓ SERÀ DISSABTE DE 16:30 A 19:00, i 3r DE COMUNIÓ SERÀ ELS DILLUNS DE 17:30 A 18:30 AMB POSSIBILITAT D'ANAR DISSABTES A POSTCOMUNIÓ.

Podeu descarregar els documents de dins dels formularis que trobareu més avall. Si tries l'opció d'adjuntar els documents al mateix formulari, tindràs els enllaços de descàrrega dins de cada apartat. En canvi, si tries l'opció d'enviar-los per correu, l'enllaç el trobaràs en acabar i enviar el formulari. Tingueu en compte que no tots els documents són obligatoris:

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA PER A TOTS/ES:

DOCUMENTACIÓ OPCIONAL EN FUNCIÓ DE SI JA L'HEU ENTREGADA O DE SI HI HA CAP CANVI:

IMPORTANT: Els documents es poden emplenar directament, però cal baixar-los i obrir-los amb l'Adobe Reader. No ho feu a través d'Internet (navegador). A més a més estan preparats per poder-los signar digitalment.

Què fem si no tenim signatura digital? Si no disposeu de signatura digital, haureu d'omplir igualment la documentació, preferiblement en l'ordinador, imprimir-la, signar-la a mà, escanejar-la o fer una foto i adjuntar-la al formulari corresponent, o bé enviar-la al correu inscripcions@parroquia-maux.org. En qualsevol cas haureu de realitzar l'enquesta que trobareu més avall. NO ACCEPTAREM DOCUMENTS EN PAPER!!!

PAGAMENT

El preu de la matrícula serà de 40€ per cada participant. Haureu de fer una transferència o ingrés bancari al compte ES88 3117 0003 8311 4440 2227.

Una vegada empleneu i guardeu els documents, haureu de canviar-los el nom seguint el següent format:

Recorda que si no disposes de signatura digital, hauràs d'omplir els documents preferiblement a l'ordinador, imprimir-los, signar-los a mà, fer una foto o escanejar-los i adjuntar-los al formulari corresponent, o bé enviar-los al correu inscripcions@parroquia-maux.org. NO ACCEPTAREM DOCUMENTS EN PAPER!!!

SELECCIONA ON VAS A MATRICULAR EL TEU FILL/A PER ACCEDIR A L'ENQUESTA.

Recorda omplir una enquesta i documentació per cada participant!