El Sagrament de l'ordre sacerdotal consisteix en fer-te cura. Al llarg dels anys, han passat diferents rectors i seminaristes per la nostra parròquia, com ara Don Ramon, Avelino, Ramón Hurtado, Joan Camps, Javi López, Fabián A. Rodríguez, Toni Salord o l'actual rector Ramon Peris.

També han passat diferents monges per la nostra parròquia, com ara la Hermana Yolis, la Hermana Ángela María, o la Hermana Martha.

Si estàs interessat i vols saber com participar d'aquest sagrament pots cridar al 962420328 o passa per les oficines parroquials per parlar amb el rector.

"A cada església van designar-hi responsables que la presidiren i, després de fer pregàries acompanyades de dejuni, els encomanaren al Senyor en qui havien cregut."

Fets dels Apòstols 14, 23.